Ekonomi

Ülker, 56 eserle Kurban Bayramı’na hazır!

Ülker Pazarlamadan Sorumlu Başkanı (CMO) Mustafa Kabakçı, Türk toplumunun toplumsal hafızasında yer edinen ikonik lezzetlerin geçmişten bu yana Ülker etiketini hep taşıdığını vurguladı. “Ülker, geçmişten günümüze yaptığı bayram ziyaretlerine eserleriyle eşlik etti. Her biri birer klasik haline gelen bu lezzetler tüm Türkiye’de büyük beğeni topluyor.

Bu çalışmaları hazırlarken tüketicilerimizin beklentilerine odaklanarak hareket ediyoruz. Bu yıl tatile hazırlanırken tüketicilerimizin bizden beklentileri doğrultusunda hem çikolata hem de şekerleme alanında geniş bir çalışma portföyü oluşturduk.

Portföyümüze eklediğimiz yeni işlerle birlikte; Çikolatada 27, şekerlemede 29 olmak üzere toplam 56 adet ikramlık ve ikramlık hazırladık. Ramazan Bayramı’nda tüketicilerimizin beğenisine sunduğumuz Ülker Çikolatalı Küçük Keyifler, Ülker Çikolatalı Trüf ve Ülker Choco Toffe, Kurban Bayramı’nda da raflarda olacak.

Yeni eserlerin yanı sıra Ece, Ece Trio, Çikolatin ve küçük boyları Laviva, Caramio, Albeni ve Coco Star kahve ve çay ikramlarına eşlik edecek. Ülker Select Çikolata’yı da ikram kutularında deniz kabuğu şeklinde fındık kreması dolgulu sütlü ve beyaz çikolata ile seçenek olarak tüketicilerimizin beğenisine sunuyoruz.”söz konusu.

Kabakçı, farklı meyve aromalarıyla Ülker Lokumcuk’un yeni ikram kutusunda bu bayram ilk kez tüm Migros mağazalarında satışa sunulacağını bildirdi.

Kabakçı, bayramda sevdiklerini ziyaret etme fırsatı bulamayanlar veya alışverişlerini internetten yapmayı tercih edenler için e-ticaret ve online kanallarda geniş bir çalışma yelpazesi sunduklarını hatırlattı.

RAMAZAN’DA LİDERİZ

Türkiye’de çikolata ve şekerleme tüketimi hakkında detaylı bilgiler paylaşan Kabakçı, şunları söyledi: “Ipsos’tan aldığımız verilere göre geçtiğimiz Ramazan Bayramı’nda ciroda %30’luk pazar payıyla hediyelik eşya pazarındaki liderliğimizi sürdürdük.

2022 Ramazan Dönemi’ne göre ciro olarak %103 büyüyen pazardan %119 büyüme ile pay aldık. Geçmiş bayramlarda olduğu gibi bayram ürünlerimizle pazarın büyümesine katkı sağlamaya ve öncülük etmeye devam edeceğiz.

DOĞU VE GÜNEYDOĞU ŞEKERLEMELERİN ZİRVESİNDE

Catering ve ikramlık çikolata satışlarında %30,8 ile Marmara Bölgesi’nin ilk sırada yer aldığını belirten Mustafa Kabakçı, şöyle konuştu: “Her yıl olduğu gibi en çok çikolata ikramı tüketen bölge %34 ile Marmara ve %21 ile İç Anadolu olurken, bunu %13 ile Ege, Doğu ve Güneydoğu Anadolu, %12 ile Akdeniz ve %6 ile Karadeniz izledi. sırasıyla. o yaptı.

En çok ikramlık şekerlemeler Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgelerinde tüketildi.

Doğu ve Güneydoğu Anadolu yüzde 31’lik payla bu listenin başında yer alırken, bu bölgeleri yüzde 22 ile Marmara, yüzde 19 ile İç Anadolu, yüzde 12 ile Ege, yüzde 11 ile Akdeniz ve yüzde 5 ile Karadeniz izledi. sırasıyla.söz konusu.

ÇİKOLATA İKRAMLARI VE ŞEKERLE İLGİLİ TAVSİYELER

  • Bayram çikolataları ve şekerlemelerin saklama koşulları da oldukça değerlidir. İkramlar 30 derecenin altında, oda bazında, güneş görmeyen serin bir ortamda saklanmalıdır.
  • Çikolata ambalajı, yapılan işin güzelliğini ve yemek yeme deneyimini savunmak açısından değerli bir unsurdur. Ambalaj, işi çok iyi bir şekilde kapatmalı ve sarmalı, hava ve ışığa maruz kalmasını önleyecektir.
  • Çikolatada bulunan kakao yağı çok özel ve narin bir kristal yapıya sahiptir bu nedenle 18-22 derecede serin, sıcak ve nemli ortamda saklanması değerlidir. Buzdolabında muhafaza edilmemelidir.
    ​ ​
KAYNAK: HABER7

musabeyliajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu